Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΔΕΝΕΤΑΙ ......ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

Δραστηριότητα 1η: Ο δικός μας κύκλος

Στην παρέα μας σήμερα προσπαθήσαμε να γνωριστούμε λίγο καλύτερα, να γίνουμε μια γερή ομάδα, μια ενωμένη, αγαπημένη και δυνατή ομάδα. Χορεύψαμε με απαλή μουσική (¨το πρωινό" Ευανθία Ρεμπούτσικα και "Peppermint" Καλαντζόπουλος) και ο κάθε ένας κρατώντας ένα κομμάτι κορδέλα έλεγε το όνομα του και ένωνε το σχοινάκι του με τον διπλανό του. "Εμένα με λένε  Νικολέτα και θέλω να κάνω φίλη την Ιωάννα"- "Εμένα με λένε Ιωάννα και θέλω να κάνω φίλο μου το Χρήστο" και ούτω καθεξής. Έτσι όλα τα παιδιά γνωρίσαμε καλύτερα τους φίλους μας, τους ακουμπήσαμε και χορέψαμε μαζί. Ένας κύκλος λύνεται...για να ενωθεί πάλι αύριο. 

Δραστηριότητα 2η: Αναγνώριση του ονόματος. 
Στη γωνιά της παρεούλας τοποθετούνται στο πάτωμα κίτρινα χρωματιστά καρτελάκια που γράφουν πάνω το όνομά μας. Ένα ένα τα παιδιά καλούνται να αναγνωρίσουν το καρτελάκι με το όνομά τους. Τα καρτελάκια αυτά τοποθετούνται στα συρτάρια μας. Έτσι αποκτούμε το δικό μας χώρο.


Δραστηριότητα 3η: Γράφω το όνομά μου
Το όνομά μου το αναγνωρίζω και στο χαρτί το συγυρίζω....τα γραμματάκια βάζω στη σειρά το όνομά μου γράφω με χαρά.
Αυτή είναι η πρώτη μας προσπάθεια να γράψουμε το όνομά μας. Το φύλλο αυτό μπορεί να λειτουργήσει συγκριτικά στην πορεία της χρονιάς για να δούμε την εξέλιξη και την πορεία των παιδιών. Μπράβο παιδιά! Καλά τα καταφέραμε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου